Korduma kippuvad küsimused
Tellimused:
-
1. Tellimuse vormistamine
Lisage oma ostukorvisse meeldinud objekte. Pärast kõigi huvipakkuvate toodete lisamist on vaja minna "Ostukorvisse".
- Sisestage oma andmed ja kontaktid
- Valige saatmisviis
- Valige makseviis
- Täitke tellimus klõpsates nupul "Esita tellimus"
Teie tellimus kinnitatakse pärast raha laekumist meie kontole. Tellimuse üksikasjadega kiri saadetakse määratud e-posti aadressile.
Tellimus saadetakse eelnevalt määratud tarneviisi kaudu.
-
2. Kas mul on võimalik toodete valikuga tutvuda teie kontoris?
Hetkel ei saa, anname teada kui oleme füüsiliselt saadaval.
-
3. Kas ma pean endale konto looma?
Konto loomine ei ole ilmtingimata vajalik. Samas, kui Teil on konto loodud, saate edaspidi tellimusi teha kiiremini ja mugavamalt.
-
4. Kuidas ma saan tellimuse kätte?
Teie tellimus jõuab Teieni valitud viisil.
-
5. Kui kiiresti tellimuse töötlemine toimub?
Teeme kõik endast oleneva, et e-poe tellimused jõuaksid sinuni võimalikult kiiresti. Reeglina tellimuse töötlemine võtab mitte rohkem, kui üks tööpäev. Kui tellimus on esitatud esimesel päevapoolel, siis seda saadetakse samal päeval.
Maksmine:
-
1. Kuidas ma saan oma tellimuse eest tasuda?
Tellimused saab tasuda pangalingi kaudu või kaardiga.
-
2. Kas on võimalik maksta arvega?
Kui soovite maksta arvega, siis võtke meiega ühendust ja me koostame Teile arve.
-
3. Kas minu makseteave on ohutu?
Kõik makseandmed konfidentsiaalsed ning jäävad pangale.
Tarnimine:
-
1. Kes tarnet pakuvad?
Tarne toimetab kohale Omniva, Itella Smartpost, DPD.
-
2. Kas mul on võimalik esitada mitu erinevat aadressi?
Ei. Tellimuse vormistamisel tuleb määrata ainult üks aadress.
-
3. Kui kiiresti toimetatakse tarne kohale?
Tarne kiirus sõltub saaja aadressist ja riigist. Lugege lisateavet tarne kohta Kohaletoimetamine lehel.
-
4. Millistesse riikidesse on võimalik saadetist tellida?
Riigid kuhu saab tellida: Soome, Läti, Leedu, Eesti. Kui ükski enne mainitud riik ei sobi, andke meile teada ja me võtame Teiega ühendust.